svētdiena, 2010. gada 14. novembris

Mūsējie Salacgrīvā

Kitija un Ilze kopā ar aktieri Andri Buli

Ilze Valtiņa


Vidzemes 4.patriotiskās dzejas festivāls "Mani vārdi Latvijai" notika 11. novembrī Salacgrīvas kultūras namā.
Pirms festivāla bija izsludināts konkurss, kurā bija jāuzraksta dzejolis vai eseja par tēmu „Mani vārdi Latvijai.” Šajā konkursā piedalījās skolēni no dažādām Vidzemes skolām, arī no  mūsu skolas. No mūsu skolas piedalījās četri skolēni – Dita un Adrija no 7. klases un no 10. klases Ilze un Kitija. Un pats svarīgākais, ka Kitija vidusskolas grupā ieguva 1. vietu.
Izbraucām ap 08.30 un Salacgrīvā bijām ap 09.45. Desmitos sākās festivāla atklāšana, kurā nosauca labākos autorus (no 1. līdz 3. vietai).
Pēc festivāla atklāšanas visiem bija jāsadalās pa klašu grupām un jādodas uz savu telpu, kur bija jātiekas ar aktieru vai dzejnieku. Tā kā es un Kitija bijām vidusskolas grupā, tad mums bija jātiekas ar aktieri Andri Buli. 
Katru vidusskolēnu apbalvoja ar grāmatu.
Pēc tam bija brīvais laiks, kurā Kitija un es gājām fotografēties. Pēc fotografēšanas gājām ēst karavīru pusdienas, kurās mums deva grūbu putru ar ceptu speķi.
Pēc ēšanas es, Kitija, Adrija un Dita devāmies uz jūru. Es un Kitija pielasījām pilnas kabatas ar akmeņiem, jo tie bija ļoti skaisti. Kad izbaudījām jūras gaisu, devāmies atpakaļ uz kultūras namu, jo divos sākās koncerts un dzejas lasījumi. Koncertā piedalījās Salacgrīvas mūzikas skolas audzēkņi un spēlēja dažādus mūzikas instrumentus. Bija arī dažādi slaveni dzejnieki /Inga Gaile, Aivars Eipurs, u.c./, kas lasīja savus dzejoļus.
Kad beidzās koncerts, devāmies uz mājām. Pa ceļam piestājām Smiltenē, lai varētu nopirkt ko uzkožamu. Smiltenieši pa riktīgo svinēja Lāčplēšdienu.
Es un Kitija bijām ļoti priecīgas par šo braucienu, jo tā bija aizraujoša diena!