ceturtdiena, 2011. gada 28. jūlijs

Sveiciens no Īrijas

10-tie /nu jau 11-tie!/! 
Dzīve dažreiz ievieš lielas korekcijas cilvēku plānos un izmaina tos. Diemžēl arī manos plānos ir šīs korekcijas.. vairs nebūšu kopā ar jums jaunajā mācību gadā, jo - esmu prom no mājām, no Gaujienas, no Latvijas. Mani ceļi ir aizvijušies uz Īriju, kas nebūt nav "laimes zeme", bet - tikai un vienīgi iztikšanas nopelnīšanas zeme. Smagā darbā strādājot. Taču tā ir noticis un es esmu šeit. Bet Latvija man ir sirdī un domās katru mirkli. Neticiet tiem, kas saka - ir labi visur, nav labi - labi ir tikai savā zemē, jo māju sajūtu nevar nopirkt ne par kādu naudu. Tikai piespiedu apstākļi, kas ir izveidojušies mājās, liek cilvēkiem atstāt pašu dārgāko - mājas un tuviniekus, un doties svešumā. Es ļoti vēlētos, lai jums nevajadzētu izvēlēties starp mājām un svešumu, lai jums nenāktos braukt prom - lai pēc mācību beigšanas ir darbs ar algu, kas ir pietiekama nepieciešamajām lietām cilvēka dzīvē.
Lai jums veicas!

Audzinātāja Ingrīda