trešdiena, 2011. gada 18. maijs

Fotografē dabas skatus

Visu nedēļu /kā jau iepriekš informējām/ skolas otrajā stāvā ir skatāma mūsu 10.klases skolnieču, fotopulciņa dalībnieču Kitijas Ceriņas un Ilzes Valtiņas fotoizstāde.
No kreisās: Kitija, Ilze
Meitenes, cik ilgi nodarbojaties ar fotografēšanu?
Kitija: Kopš brīža, kad dabūju savu pirmo fotoaparātu. Trīs gadus.
Ilze: Jau trīs gadus.
Ko vairāk fotografējat un kāpēc?
Kitija: Dabas skatus, ziedus. Tas vienmēr ir interesanti un skaisti.
Ilze: Es arī visbiežāk fotografēju dabu un ziedus. Tas ir visskaistākais, kas ir uz šīs pasaules.
Un ko jums nozīmē cilvēka portrets?
Kitija: Neko. Man nepatīk fotografēt cilvēku portretus.
Ilze: Cilvēka portrets visvairāk atspoguļo cilvēka ārieni. Ja es aizrautos ar cilvēka portretu fotografēšanu, tad es fotografētu vecus cilvēkus. Tas būtu interesanti, jo veci cilvēki ir ar dzīves pieredzi gan ārēji, gan iekšēji.
Kādas jums ir izjūtas, ka jūsu darbu izstāde ir skatāma skolā?
Kitija: Protams, ka izjūtas ir labas.
Ilze: Esmu ļoti iepriecināta!
Fotografēšana jums ir hobijs jeb - tas ir mērķtiecīgs ceļš uz darbošanos nākotnē?
Kitija: Tas ir hobijs.
Ilze: Man tas ir hobijs.
Kādas firmas fotoaparāti jums ir?
Kitija: Nikon.
Ilze: Sony.
Vai izmantojat kādas speciālas foto apstrādes programmas?
Kitija: Es neizmantoju.
Ilze: Nē.
Noformulē - kas ir dabiska fotogrāfija?
Kitija: Tā ir fotogrāfija, kura nav apstrādāta ne ar vienu palīgprogrammu.
Ilze: Dabiska ir dabiska, tāda, kāda tā ir, bez visiem uzskaistinājumiem!
Paldies, meitenes! Un veiksmi ceļā uz savu personālizstādi!